2. Motiváció az indulásra / India-Nepál 2017
2017. augusztus 25. írta: zsomboor

2. Motiváció az indulásra / India-Nepál 2017

A motiváció

2016 év vége felé megnéztem néhány Mooji videót az interneten. Elég érdekesek voltak. Aztán megtudtam, hogy minden év tavaszán Rishikeshben tart egy öthetes un szatszangot. Ez olyan alkalom, amikor sokan összejönnek a világ számos pontjáról, Mooji pedig délelőttönként tanításokat ad a jelenlévőknek. Ez persze ma már interneten is nyomon követhető, de én nem is annyira a tanításokra, hanem az egész eseményt körülvevő atmoszférára lettem nagyon kíváncsi. Így hát elhatároztam, ha egyszer úgy adódik, akkor mindenképpen elmegyek oda. Az események pedig úgy alakultak, hogy nagyon hamar ott találtam magam :)  Igaz csak a szatszang utolsó négy napját sikerült elkapnom.

Ebbe a számba pedig nagyon beleszerettem: Love is the Answer

Ha nem működne a link, itt a cím: https://www.youtube.com/watch?v=16NhDZdipdg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsomborutazik.blog.hu/api/trackback/id/tr9512773510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása