3. Előkészületek / India-Nepál 2017
2017. augusztus 25. írta: zsomboor

3. Előkészületek / India-Nepál 2017

Az előkészületek

Minden viszonyítás kérdése. Közel négy hetet kint lenni nem sok, a munkahelyről hiányozni viszont már nem kevés. Igaz, előző évben nem nagyon vettem ki szabadnapot, így az út nagy részét még az előző évi szabadság fedezte. Nekem szerencsém volt, egy héttel az indulás előtt megkaptam a hivatalos engedélyt is a munkahelyemtől, így nyugodt szívvel indulhattam az útnak. Természetesen addigra már megvettem a repülőjegyet (még januárban) és beadattam a szükséges védőoltásokat is. :)

Mint az előző posztban írtam, a kezdeti célpont, Rishikesh adott volt, a többi lehetséges úti célnak az  interneten próbáltam utánanézni, utánaolvasgatni. Alapvetően azonban a Lonely Planet India útikönyvének elektronikus változatára támaszkodtam az út során. Mindenkinek azért egy ilyen útra alapos felkészülést javasolnék. Szállást foglaltam még itthonról egy éjszakára Új-Delhibe, illetve négy napra Rishikeshbe, onnét viszont minden nyitott volt.

Mivel már szervezéskor felmerült egy lehetséges Nepáli kiruccanás, ezért kétszeres belépésre jogosító hagyományos (nem elektronikus) vízumra volt szükség, amit az indulás előtti héten sikerült is elintéznem.

Természetesen beszereztem egy csomó gyógyszert, kézfertőtlenítőt, vittem védőitalt és még néhány dolgot, amire úgy véltem szükségem lehet. Ha valakit érdekel egy részletesebb összeállítás, akkor privátban megírom, de itt nem akarnék senkit fárasztani egy hosszú felsorolással.

Így minden összeállt az indulásra, elővettem a hátizsákomat, becsomagoltam és elindultam az ismeretlenbe...

 img_9078.JPGimg_9469.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://zsomborutazik.blog.hu/api/trackback/id/tr1212773640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása